ابروم رفت...

تبلیغات شما در این وب

تبلیغات

ابروم رفت...

یروز انقدر خجالت کشیدم که چی یه فاجعه بود

عاقا ما از بیرون اومدیم طبقه عادتم شالمو سریع در اوردم خیلی ریلکس داشتم تو خونه

قدم میزدم جالب اینجاست که داشتم به سمت شوهر خواهرم میرفتم

 

هنوز میخواستم شروع کنم یه اهنگ بخونم که مخم نمیدونم تازه به کار افتاد یا قفل

شد ولی هرچی بود تازه فهمیدم سر لخت جلوش واستادم

بعد یهو شالمو سرم کردم که فک کنم بیشتر صورتم پوشیده شدبعدم رفتم تو

اتاقم محو شدم
خدایا چرا ؟چرا من انقد حواس پرتم

 



نظرات شما عزیزان:

یلدا جون
ساعت13:43---28 آبان 1392
خدایی خیلی باحالی خخخخخخخخخخخ
پاسخ: خخخخخخخخ میدونم


ستایش
ساعت16:41---27 آبان 1392
نمیدونم والا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  یک شنبه 26 آبان 1392برچسب:,ساعت 19:10  توسط sana moradi